فایل های مفید و کاربردی

داستان کوتاه ، فایل های آموزشی در هر زمینه ای، مطالب مذهبی و ...

فایل های مفید و کاربردی

داستان کوتاه ، فایل های آموزشی در هر زمینه ای، مطالب مذهبی و ...

آدرس فایل داستان صوتی فریدون شاه :

https://s20.picofile.com/file/8445411218/InShot_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B1%DB%B1%DB%B2%DB%B2%DB%B6_%DB%B1%DB%B5%DB%B3%DB%B3%DB%B5%DB%B2%DB%B2%DB%B6%DB%B6.zip.html

بایگانی

قصه صوتی فریدون شاه

دوشنبه, ۶ دی ۱۴۰۰، ۰۷:۵۷ ب.ظ | آمنه جورسرا | ۰ نظر

سلام

من یکی از اهالی سایت بلاگ هستم . تخصصم بیشتر تو نوشتن هست درباره هرمطلبی که دوست داشته باشید . اولین کاری که براتون گذاشتم قصه گویی به صورت صوتی هست این لینکی که پایین براتون گذاشتم یکی از داستان های شاهنامه با موضوع فریدون شاه به صورت صوتی هست . البته این سبک داستان رو انتخاب کردم چون علاقه خاصی به داستان های شاهنامه دارم . کلا داستان های صوتی برای اون دسته از عزیزانی که اصلا حوصله خوندن قصه برای بچه های دلبندشون و ندارن خییلی مناسبه اینم باید یادآور بشم که من یک نویسندم و درباره هر مطلبی که دوست داشته باشید یا داستانی برای بچه هاتون با هر موضوعی که دوست داشته باشید میتونم بنویسم.

توی نظرات میتونین بگین از چه داستانی خوشتون میاد تا به صورت صوتی براتون بزارم . خوشحال میشم که با نظرات قشنگتون من و تو این کار یاری میکنید . 

 

لینک داستان صوتی فریدون شاه : 

https://s20.picofile.com/file/8445411218

  • آمنه جورسرا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی